Шановні п'ятикласники, переконана,що вже абсолютно всі прочитали твори,які були оголошені попереднього тижня,тому Вам буде дуже легко працювати !
1. Українська література--робота в зошитах ( заповнити пропуски (можна роздрукувати й вписати, а можна записати до зошитів тільки ті моменти,яких не вистачає на листочках, а це 5-6 речень ) . Завдання ТУТ. Багато відповідей у цій презентації.
1. Українська література--робота в зошитах ( заповнити пропуски (можна роздрукувати й вписати, а можна записати до зошитів тільки ті моменти,яких не вистачає на листочках, а це 5-6 речень ) . Завдання ТУТ. Багато відповідей у цій презентації.
2. Зарубіжна література --робота в зошитах (для дівчат--від імені Попелюшки розповісти враження про від балу, для хлопців--від імені Принца розповісти про враження від балу (5-6 речень)
3. Пояснення : чому ж "Соболевий черевичок" ( публікується відповідно до авторського оригіналу 1697 року. Це - «Попелюшка, або Соболевий черевичок». Тут причина неточності в попередніх переказах дещо інша. Цього разу Перро вжив майже зовсім забуте тепер старофранцузьке слово, яке в ті далекі часи означало найкоштовніше в середньовічній Європі хутро, що його привозили з далекого Сибіру,- соболеве. З [5] іронії долі у французькій вимові це слово майже неможливо відрізнити від іншого, що означає в перекладі скло, склянку, скляний або кришталевий посуд. Стародавнє слово забулось, а бідолашній Попелюшці з волі не досить обізнаних видавців та тлумачів довелося століттями танцювати й тікати від принца в скляному або й кришталевому взутті. Ми, як і добрий та лагідний дідусь Перро, вважаємо, що в соболевих черевичках їй буде все-таки зручніше...)
Немає коментарів:
Дописати коментар