вівторок, 19 грудня 2017 р.

Не все втрачено

Відомо,що діти люблять писати листи Св.Миколаю.               Ми  з 5 класом тренувалися їх правильно оформлювати.         Ось лист,який вразив найбільше (друкую з дозволу автора)

                 Добрий день,Св.Миколаю!
Пишу тобі  не для того,щоб  отримати подарунок.У мене до тебе велике прохання.Справа в тому,що мені дуже пощастило в житті--у мене є батьки.Вони забезпечують усім необхідним,і я можу попросити у них будь-що                      (звичайно, у межах розумного). Ось із нагоди свята тато і мама вже презентували подарунок--Play  Station 4,про який я давно мріяв. Тому дуже тебе прошу,зосередь усі свої  зусилля  та можливості на дітях,які ростуть  без батьків і страждають через це. Зроби  все можливе , аби вони відчули,що їх теж  хтось любить,адже це так важливо і необхідно кожному з нас. Дякую  заздалегідь.
                                                            З повагою М.Сирота

Немає коментарів:

Дописати коментар